SEI MARINE Kompletný Sterndrive Alpha One Gen. II (1:47) Complete Sterndrive Alpha One Gen. II (1:47)
Kód: GEN-I-1_47-COMPLETESúvisiaci tovar
Podrobný popis
SE106 1.47 Kompletné (Nahrádza Mercruiser's Alpha One)
Dodáva sa v dvoch krabiciach. Dodáva sa s novým vstupným adaptérom 9-9/16.
Neobsahuje kompletnú inštalačnú sadu ani anódovú sadu. Pozrite si súvisiace položky nižšie.
Do 300 HP (SEI neposkytuje záruku na aplikácie nad 300 HP)
Nahrádza Mercruiser Sterndrive 225-S 1974
Nahrádza Mercruiser Sterndrive 233 1975-1977 Nahrádza Mercruiser Sterndrive
250 1977
Nahrádza Mercruiser Sterndrive 260 1978-1982
Nahrádza Mercruiser Sterndrive 898/228 1977-1982
Nahrádza Mercruiser Sterndrive R/MR/Alpha One 1983-1990
Typické aplikácie motora Mercruiser Sterndrive v litrových aplikáciách od roku 1983 do 1990 zahŕňajú 5,7 l, 5,0 l (4-valcový karburátor)
Typické aplikácie motora Mercruiser Sterndrive v kubických palcoch od roku 1983 do 1990 zahŕňajú 350, 305 (4-valcový karburátor)
Typické aplikácie motora Mercruiser Sterndrive v konských silách zahŕňajú 260, 230, 228
- Nahrádzaväčšinu zadných pohonov Mercruiser od 120 do 260 HP , 196 7 - 1990
- Vášzadný pohon Mercruiser musí mať trim a náklon , aby ste mohli používať náš náhradný pohon.
- Akje váš Mercruiser Sterndrive vyrobený v rokoch 1967 až 1969 , musíte overiť , či máte na hornom hnacom hriadeli 13 drážok .
- Dodáva sav dvoch krabiciach. Dodáva sa so vstupným konektorom 9 - 9/16 .
- Neobsahujekompletnú inštalačnú sadu ani anódovú sadu . Pozrite si súvisiace položky nižšie .
- Akchcete zistiť , či máte na svojej dvojmotorovej lodi protirotačnú jednotku , najjednoduchšie je pozrieť sa na vrtule .
Ak majú vrtule rovnakú orientáciu , potom sú obe štandardné . Ak sú listy vrtule opačné , potom by mal byť otvor v protismere otáčania .
- Pozritesi tabuľku modelov nižšie a nájdite si správnu náhradu za sterningdrive pre váš Mercruiser .
Toto sú typické aplikácie, najlepšie je overiť si pomer spočítaním zubov v hornej časti .
Hoci sa pri tvorbe tejto príručky venovala veľká starostlivosť , spoločnosť SEI nemôže zaručiť jej presnosť .
|
Model |
Ročný rozsah |
Sériový rozsah |
Poznámky Pozri nižšie |
Kompletná štandardná rotácia |
Horná Všetky |
Dolná štandardná rotácia |
Úplná protirotácia |
Dolné protibežné otáčanie |
|
120/140 |
196 7 - 1969 |
206214 1 - 2791956 |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
1,94 |
Pozri #1 |
Pozri #1 |
1,94 C.R. |
Pozri #1 |
|
120/140 |
197 0 - 1982 |
279195 7 - 6225576 |
2, 4, 5, 6 |
1,94 |
1,94 |
Nižšie |
1,94 C. R. |
Dolná C.R. |
|
160 |
196 7 - 1969 |
206519 0 – 2763441 |
1, 2, 3, 4, 5, 6 |
1,62 |
Pozri #1 |
Pozri #1 |
1,62 C.R. |
Pozri #1 |
|
165 |
197 0 - 1977 |
2763442 a vyššie |
2, 4, 5, 6 |
1,62 |
1,62 |
Nižšie |
1,62 C.R. |
Dolná C.R. |
|
225 - J |
1974 |
385626 8 - 4200499 |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
233 |
197 5 - 1977 |
4200500 |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
250 |
1977 |
479130 0 – 4898729 |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
260 |
197 8 - 1982 |
489873 0 - 6225576 |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
470 |
197 6 - 1982 |
420873 0 – 6225576 |
2, 4, 5, 6 |
1,81 |
1,81 |
Nižšie |
1,81 C.R. |
Dolná C.R. |
|
485 |
1980 – 1982 |
4893835 a vyššie |
2, 4, 5, 6 |
1,81 |
1,81 |
Nižšie |
1,81 C.R. |
Dolná C.R. |
|
888 |
197 1 - 1977 |
3106717 a vyššie |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
898/228 |
197 7 - 1982 |
478233 0 – 622576 |
4, 5, 6 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
R/MR/Alfa Jeden |
198 3 - 1990 |
622557 7 - OD469858 |
6,7 |
|
|
|
|
|
Poznámky
- Jednotkamá na spodnej jednotke 8 - drážkový hnací hriadeľ . Ak je vaša jednotka originálna , musíte si zakúpiť kompletný .
- Jednotkamá krátke vidlicové rameno na hornom hnacom hriadeli . Toto nazývame „ starý štýl “ .
*** Platí pre všetky radové štvorvalcové a šesťvalcové motory do roku 1982 vrátane ***
- Abynaša náhrada fungovala , musí mať jednotka trim a náklon . Ak má dve hadice trimu vedúce ku každému valcu, má trim a náklon .
- Jednotkamá na hornom kryte očko . Náhradná jednotka ho nemá .
- Jednotkamá na spodnej časti okrúhlu kavitačnú dosku . Náhradná jednotka ju nemá .
- Jednotkamôže mať na spodnom hnacom hriadeli jednotky O - krúžok a / alebo predpínací kolík . Výmena ho mať nebude .
- Prevodovýpomer musí byť potvrdený. Tabuľka nižšie zobrazuje typické aplikácie, nie je však zaručené , že je správna .
Pre istotu je najlepšie odstrániť horný kryt a spočítať zuby na horných ozubených kolesách .
|
Motor Konfigurácia |
Konská sila |
Prevodový pomer |
Zub Počet |
Kompletná štandardná rotácia |
Horná Všetky |
Dolná štandardná rotácia |
Úplná protirotácia |
Dolný pult Rotácia |
|
Radový 4- valcový. 2,5 l/3,0 l |
120/140 |
1,98/1,94 |
20/24 |
1,94 |
1,94 |
Nižšie |
1,94 C.R. |
Dolná C.R. |
|
Radový 4- valcový. 3,7 l |
170 |
1,84/1,81 |
17/19 |
1,81 |
1,81 |
Nižšie |
1,81 C.R. |
Dolná C.R. |
|
Radový 6- valcový |
160/165 |
1,65/1,62 |
24/24 |
1,62 |
1,62 |
Nižšie |
1,62 C.R. |
Dolná C.R. |
|
V6 4,3 l |
185/190 |
1,84/1,81 |
17/19 |
1,81 |
1,81 |
Nižšie |
1,81 C.R. |
Dolná C.R. |
|
V8 305 2 Sudový sacharid. |
200 |
1,65/1,62 |
24/24 |
1,62 |
1,62 |
Nižšie |
1,62 C.R. |
Dolná C.R. |
|
V8 305/350 |
230/260 |
1,50/1,47 |
20/22 |
1,47 |
1,47 |
Nižšie |
1,47 C.R. |
Dolná C.R. |
|
V8 454 7,4 l |
330 |
1,32*/1,29* |
20/16 |
|
|
|
|
|
Tento prevodový pomer nevyrábame . Môžete ho nahradiť prevodovým pomerom 1,47 , ale nebude to kryté .
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Len registrovaní používatelia môžu pridávať príspevky. Prosím prihláste sa alebo sa zaregistrujte.
