Doprava a doručovanie tovaru

Prepravné spoločnosti

Naša spoločnosť využíva dopravné služby viacerých dodávateľov, či už ide o kuriérske alebo špedičné spoločnosti snažíme sa o dosiahnutie čo najlepších služieb v pomere kvalita/cena. Pri dokončovaní objednávky Vám bude ponúknutá možnosť výberu z viacerých možností.

Osobný odber

Vyzdvihnutie priamo v našej predajni YACHSHOP.SK, detaily o prevádzke, umiestnení, otváracích hodín a ostatné informácie si môžete pozrieť v kontaktoch.

QR code pre navigovanie do predajne YACHTSHOP.SK 

QR code yachtshop navigacia

GEIS preprava

Zabezpečuje spoločnosť Geis SK s.r.o. , orientuje sa na vnútroštátnu paletovú dopravu. Systém je vhodný pre zásielky o hmotnosti do 2 500 kg. Maximálny objem jednej zásielky je 10 m³ resp. 5 paliet štandardných rozmerov. Zásielku môže tvoriť viac nákladových kusov (colli). Maximálna hmotnosť jedného kusu je 1 200 kg. Maximálna výška jedného kusu je 220 cm. Maximálna dĺžka jedného kusu je 300 cm. Preto ak objednávate nadrozmerný alebo nadváhovy tovar, bude vám zaslaný cez Geis prepravnú spoločnosť.

DPD kuriér na adresu

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť  Direct Parcel Distribution SK s.r.o., štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 520 €. Spoločnosť DPD doručuje zásielky na Slovensku do 31,5 kg. Rozmer najdlhšej strany zásielky je najviac 175 cm. Celkové rozmery balíka sú maximálne 300 cm obvodovej dĺžky (najdlhšia strana + obvod balíka). Spoločnosť DPD doručuje zásielky až do 230 krajín sveta.

Niektoré produkty nie je možné zasielať spoločne s inými produktami a balia sa jednotlivo ako jeden samostatný balík a preto budú účtované samostatne, v praxi ide napríklad o produkty: lodné háky, niektoré kotvy, veslá alebo pádla, dlhé rúrky alebo nadstavce a iné atypické produkty. Ak sa zasiela viacej balíkov v jednej objednávke s doplatkom tak vás budeme o tejto skutočnosti informovať.

Doručovanie na ostrovy krajín do všetkých kútov Európy – aj do tých menej dostupných. Týka sa to najmä ostrovov, kde je doručovanie často časovo a logisticky náročnejšie. Doručenie do týchto oblastí si niekedy vyžaduje využitie trajektu, čo prináša zvýšené náklady. Preto do týchto krajín je k cene za dopravu ešte pripočítaný aj ostrovný poplatok. Cenník s výškou poplatku a cieľovými destináciami ostrovov si môžete pozrieť cez tento odkaz.

GLS kuriér na adresu

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 332 €. Spoločnosť GLS doručuje zásielky na Slovensku do 40 kg prípadne maximálne do 50 kg s príplatkom, v tomto prípadne ide o neštandardnú zásielku, o výške príplatku vás budeme informovať. Rozmer najdlhšej strany zásielky je najviac 200 cm. Celkové rozmery balíka sú maximálne 300 cm obvodovej dĺžky  (2 x šírka + 2 x výška + 1x  dĺžka). Spoločnosť GLS doručuje zásielky až do 37 krajín v Európe.

Niektoré produkty nie je možné zasielať spoločne s inými produktami a balia sa jednotlivo ako jeden samostatný balík a preto budú účtované samostatne, v praxi ide napríklad o produkty: lodné háky, niektoré kotvy, veslá alebo pádla, dlhé rúrky alebo nadstavce a iné atypické produkty. Ak sa zasiela viacej balíkov v jednej objednávke s doplatkom tak vás budeme o tejto skutočnosti informovať.

PACKETA kuriér na adresu

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť Packeta Slovakia s.r.o. štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 700 €. Spoločnosť PACKETA doručuje zásielky na Slovensku do 30 kg. Rozmer najdlhšej strany zásielky je najviac 180 cm. Maximálny súčet troch strán je 300 cm. Spoločnosť PACKETA doručuje zásielky až do 33 krajín v Európe a mimo Európu.

Niektoré produkty nie je možné zasielať spoločne s inými produktami a balia sa jednotlivo ako jeden samostatný balík a preto budú účtované samostatne, v praxi ide napríklad o produkty: lodné háky, niektoré kotvy, veslá alebo pádla, dlhé rúrky alebo nadstavce a iné atypické produkty. Ak sa zasiela viacej balíkov v jednej objednávke s doplatkom tak vás budeme o tejto skutočnosti informovať.

DPD do Pickup

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť  Direct Parcel Distribution SK s.r.o., štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 520 €. Spoločnosť DPD doručuje zásielky na Slovensku do 20 kg. Vašu zásielku si môžete dať zaslať do niektorého z DPD Pickup. Maximálna doba uloženia Vašej zásielky v DPD Pickupe je 3 dní od doručenia, ale môžete požiadať o predĺženie tejto doby až na 7 kalendárnych dní. Vyberte si jeden z DPD Pickupov pri dokončovaní objednávky. Pozorne si pozrite možnosti daného DPD Pickupu, či vyhovuje Vašej požiadavke, napr. otváracie hodiny, poloha, maximálny rozmer zásielky, hmotnostný limit atď. Niektoré druhy tovarov nie je možné zasielať do DPD Pickupu (napr. nadrozmerné zásielky s dĺžkou nad 100 cm, alebo ak kombinovaná dĺžka prekračuje 250 cm, zásielky nad 20 kg, motory, batérie atď.). V takom prípade Vás budeme kontaktovať za účelom upresnenia dodania objednávky. Ak objednávate tovar do DPD boxu jeho maximálna veľkosť je 63,2 x 58 x 45 cm, takže ak objednávate väčšiu zásielku zvoľte odberné miesto, prípadne nás oslovte a radi vám poradíme s výberom dopravy.

GLS do ParcelShop

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť  GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o. štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 331,94 €. Spoločnosť GLS doručuje zásielky na Slovensku do 20 kg. Vašu zásielku si môžete dať zaslať do niektorého z GLS ParcelShop. Maximálna doba uloženia Vašej zásielky v GLS ParcelShop je 5 dní od doručenia, ale môžete požiadať o predĺženie tejto doby o ďalšie 3 pracovné dni. Vyberte si jeden z GLS ParcelShop pri dokončovaní objednávky. Pozorne si pozrite možnosti daného GLS ParcelShop, či vyhovuje Vašej požiadavke, napr. otváracie hodiny, poloha, maximálny rozmer zásielky, hmotnostný limit atď. Niektoré druhy tovarov nie je možné zasielať do GLS ParcelShop (napr. nadrozmerné zásielky s dĺžkou nad 100 cm, alebo ak kombinovaná dĺžka prekračuje 250 cm, zásielky nad 20 kg, motory, batérie atď.). V takom prípade Vás budeme kontaktovať za účelom upresnenia dodania objednávky. Ak objednávate tovar do GLS boxu jeho maximálna veľkosť je 63,2 x 58 x 45 cm, takže ak objednávate väčšiu zásielku zvoľte odberné miesto, prípadne nás oslovte a radi vám poradíme s výberom dopravy.

PACKETA do výdajného miesta

Zabezpečuje kuriérska spoločnosť  Packeta Slovakia s.r.o.  štandardným každodenným rozvozom, zásielky sú zvyčajne dodávané na druhý pracovný deň. V prípade zvýšeného nárastu objednávok môžu byť dodané aj neskôr, v závislosti od vyťaženia konkrétneho kuriéra. Zásielky sú poistené do hodnoty 700 €. Spoločnosť PACKETA doručuje zásielky do výdajného miesta alebo Z-Boxu na Slovensku do 15 kg. Vašu zásielku si môžete dať zaslať do niektorého z PACKETA výdajného miesta alebo do Z-Boxu. Maximálna doba uloženia Vašej zásielky v PACKETA výdajnom mieste je s pravidla 5 dní od doručenia, ale môžete požiadať o predĺženie tejto doby v Aplikácii Packeta o ďalšie 2 pracovné dni, pre Z-Boxe sú to 2 dni a môžete požiadať o predĺženie tejto doby v Aplikácii Packeta o ďalší 1 deň. Packeta je oprávnená jednostranne skrátiť lehotu pre vyzdvihnutie zásielky bez možnosti ďalšieho predĺženia v období od 1. októbra do 31. januára. Vyberte si jeden z PACKETA pri dokončovaní objednávky. Pozorne si pozrite možnosti daného PACKETA výdajného miesta alebo Z-Boxu, či vyhovuje Vašej požiadavke, napr. otváracie hodiny, poloha, maximálny rozmer zásielky, hmotnostný limit atď. Niektoré druhy tovarov nie je možné zasielať (napr. nadrozmerné zásielky s dĺžkou nad 120 cm, alebo ak kombinovaná dĺžka prekračuje 150 cm, zásielky nad 15 kg, motory, batérie atď.). V takom prípade Vás budeme kontaktovať za účelom upresnenia dodania objednávky. Ak objednávate tovar do Z-Boxu jeho maximálna veľkosť je 45 × 36 × 61 cm, takže ak objednávate väčšiu zásielku zvoľte odberné miesto, prípadne nás oslovte a radi vám poradíme s výberom dopravy.

FedEx preprava

Zahraničné zásielky zabezpečuje kuriérska spoločnosť FedEx Express Slovakia s.r.o., pri medzinárodnej preprave tovaru je kľúčové, aby váš tovar prešiel cez colnú kontrolu bez problémov. FedEx vám poskytne všetko, čo potrebujete na vyplnenie dôležitých dokumentov, oboznámenie sa a zaistenie včasného doručenia vašich zásielok. Doručuje zásielky až do 1000 kg a aj nadrozmerné tovary takmer kdekoľvek na svete. Zásielky sú poistené až do hodnoty 25000 €.

Toptrans preprava

Zabezpečuje spoločnosť TOPTRANS EU, a.s., prepravuje takmer čokoľvek, vrátane krehkých, nebezpečných či nadrozmerných a nad váhových zásielok. Každá zásielka sa naceňuje samostatne presne podľa hmotnosti, veľkosti, vzdialenosti prepravovaného tovaru. Neexistuje takmer žiaden tovar, ktorý by sa nedal prepraviť touto spoločnosťou koncovému zákazníkovi. Je možné prepravovať zásielky až do 6 metrov a do 6 ton. Na prianie zákazníka môžeme zaistiť aj doručenie vozidlom so špeciálnou výbavou - elektrickým zdvíhacím čelom. Všetky zásielky s hodnotou do 33000 €  sú poistené na škody spôsobené na zásielke behom prepravy už v cene prepravného. V prípade vyššej hodnoty je možné zásielky pripoistiť za poplatok.

Limoservices Group s.r.o. doprava

Spoločnosť Limoservices Group s.r.o. zabezpečuje prepravu takmer akéhokoľvek tovaru, vrátane krehkých, nebezpečných, nadrozmerných či nadváhových zásielok. Každá zásielka sa nacení individuálne – presne podľa jej hmotnosti, rozmerov a vzdialenosti, na ktorú sa prepravuje. Prakticky neexistuje tovar, ktorý by táto spoločnosť nedokázala doručiť koncovému zákazníkovi.

Slovenská pošta

Poštový kuriér na adresu Slovensku a Slovenská Pošta do výdajného miesta na Slovensku.

Maximálna doba uloženia na výdajnom mieste, ak to je pošta je až 18 dní od doručenia. Maximálna doba uloženia v BalíkoBOX je 3 dní od doručenia. Maximálna veľkosť zásielky do BalíkoBOX 50 x 60 x 45 cm. Maximálna hmotnosť do BalíkoBOX je 10 kg. Maximálna hmotnosť do výdajného miesta je 30 kg. Maximálna dĺžka zásielky je 200 cm a maximálny súčet dĺžky a obvodu (2 x šírka + 2 x výška) je do 300 cm. Poistenie je do 1 000 € v cene poštovného. Ak objednávate väčšiu zásielku zvoľte POŠTOVÝ kuriér na adresu.

Medzinárodné zásielky zabezpečuje spoločnosť Slovenská pošta, a.s., prepravuje zásielky do celého sveta, vrátane krajín EU a mimo EU a mimo Európy. Každá zásielka sa naceňuje samostatne presne podľa hmotnosti, veľkosti, vzdialenosti prepravovaného tovaru. Zobrazenie ceny v košíku je približné a skutočná cena môže byť dodatočne precenená. Prepravujú sa zásielky s hmotnosťou maximálne do 30 kg v rámci EU,  mimo EU a Európy. Pre rôzne krajiny sú rôzne hmotnostné limity, overiť limit na maximálnu hmotnosť je možné cez tento odkaz.

Zmena prepravcu

Na základe rôznych logistických príčin alebo parametrov – či už ide o rozmery, hmotnosť, termín alebo miesto dodania vašej zásielky – sa môže stať, že vašu objednávku odošleme prostredníctvom iného prepravcu, než ste si pôvodne vybrali. Informácia o tom, akým prepravcom bola zásielka odoslaná, bude uvedená v e‑maile o odoslaní. Zároveň vás bude pred doručením kontaktovať samotná kuriérska spoločnosť.

Zmena parametrov doručenia

Na základe rôznych logistických príčin alebo parametrov – či už ide o rozmery, hmotnosť, termín alebo miesto dodania vašej zásielky – sa môže stať, že dopravca zmení podmienky doručenia. Môže ísť napríklad o úpravu termínu dodania alebo dĺžky uloženia zásielky. Spravidla vás dopravca informuje e-mailom, SMS správou alebo telefonicky ešte pred samotným doručením, aby ste vedeli, za akých podmienok bude vaša objednávka doručená. Termíny, parametre doručenia a časové okná si môžete overiť aj prostredníctvom komunikačných kanálov alebo priamo na webových stránkach konkrétnej kuriérskej spoločnosti.

Termín doručenia

Na základe rôznych logistických príčin – či už na našej strane alebo na strane dopravcu – a parametrov, ako sú rozmery, hmotnosť či miesto dodania zásielky, sa môže stať, že vaša objednávka nebude doručená v termíne uvedenom pri produkte. Uvedený termín doručenia je iba predpokladaný a môže ho ovplyvniť viacero faktorov, napríklad nepriaznivé počasie, porucha vozidla, neplánovaný výpadok služieb alebo aj iné okolnosti, ktoré tu nie sú spomenuté.