Úvod »Prístroje a elektronika»Reproduktory » JL AUDIO M3-770X-S-Gm 7,7-palcové (196 mm) morské koaxiálne reproduktory, šedé kovové športové mriežky
Číslo produktu / Názov tovaru: | ||||
---|---|---|---|---|
|
93519 JL AUDIO M3-770X-C-Gw 7,7-palcové (196 mm) morské koaxiálne reproduktory, lesklé biele klasické mriežky |
Naša cena 399,99 € (10 005,35 Kč) | ||
|
93522 JL AUDIO M3-770X-S-Gw 7,7-palcové (196 mm) morské koaxiálne reproduktory, biele športové mriežky |
Naša cena 399,99 € (10 005,35 Kč) | ||
|
93520 JL AUDIO M3-770X-S-Gm 7,7-palcové (196 mm) morské koaxiálne reproduktory, šedé kovové športové mriežky |
Naša cena 429,99 € (10 755,77 Kč) | ||
|
93521 JL AUDIO M3-770X-S-Gm-i 7,7-palcové (196 mm) morské koaxiálne reproduktory, šedé kovové športové mriežky s RGB LED osvetlením |
Naša cena 479,99 € (12 006,47 Kč) |
M3 7,7-palcové morské koaxiálne reproduktory (70 W, 4 Ω) – šedá kovová športová klasická mriežka
Koaxiálne systémy M3, navrhnuté a skonštruované pre skutočnú námornú prevádzku, poskytujú vynikajúci výkon za dostupnejšiu cenu ako naše modely M6 s maximálnym výkonom.
Nadrozmerný 7,7-palcový dizajn modelu M3-770X má za následok zvýšenú efektivitu (viac výkonu pri danom množstve výkonu). To im dáva možnosť hrať hlasnejšie a čistejšie pri vysokej hlasitosti ako menšie reproduktory.
Dizajn basového reproduktora je optimalizovaný na prevádzku s veľkým objemom vzduchu za ním (najmenej 2 kubické stopy / 57 l). Prevádzka tohto koaxiálneho systému na menšom priestore ohrozí jeho nízkofrekvenčný výkon.
0,75-palcový čistý hodvábny kupolový výškový reproduktor, špeciálne upravený tak, aby odolal morskému prostrediu, zvláda vysokofrekvenčné úlohy. Hodváb bol vybraný pre svoju ľahkosť, vynikajúce tlmiace vlastnosti a hladkú odozvu.
Hoci koaxiálne systémy M3-770X je možné použiť len s 20 W na kanál, pre najlepší zvukový výkon odporúčame zosilňovače schopné nepretržitého výkonu 75-100 W na kanál.
Predáva sa ako pár.
Parametre
Nepretržité spracovanie energie (RMS) | 70 W |
Odporúčaný výkon zosilňovača (RMS) | 20 - 140 W / kanál. |
Účinnosť systému | 90,5 dB @ 1 W / 1 m |
Nominálna impedancia systému | 4 Ω |
Systémová frekvenčná odozva | 45 Hz - 25 KHz ± 3 dB |
Fyzické špecifikácie
Vonkajší priemer rámu (A) | 7,70 palca / 196 mm |
Priemer kruhu otvoru pre skrutku (B) | 6,92 palca / 176 mm |
Výčnelok prednej mriežky* (C) | 1,1 palca / 28 mm |
Priemer montážneho otvoru (D) | 6,25 palca / 159 mm |
Montážna hĺbka (E) | 3,17 palca / 81 mm |
*Výstup prednej mriežky meraný od montážnej plochy |
Zhrnutie:
Vlastný systém dynamickej analýzy motorov spoločnosti JL Audio je výkonná súprava modelovacích systémov založených na FEA, prvýkrát vyvinutá spoločnosťou JL Audio v roku 1997 a vylepšená v priebehu rokov tak, aby vedecky riešila problém linearity motora reproduktorov. To vedie k výrazne zníženému skresleniu a verne reprodukovaným prechodovým javom... alebo jednoducho povedané: pevné, čisté, artikulované basy.
Podrobné informácie:
Od roku 1997 je JL Audio v popredí modelovania motorov reproduktorov a zavesenia založeného na analýze konečných prvkov. Tento výskum je zameraný na dekódovanie toho, čo nazývame „Genóm reproduktorov“... projekt zameraný na pochopenie skutočného správania reproduktorov pod prúdom a v pohybe. Hlavnou súčasťou tohto integrovaného systému je DMA (Dynamic Motor Analysis). Počnúc 15W3 a subwoofermi W7 koncom 90-tych a začiatkom 2000-tych rokov hralo DMA dôležitú úlohu v dizajne všetkých dnes predávaných JL Audio basových reproduktorov, vrátane našich komponentných basových reproduktorov.
DMA je systém založený na analýze konečných prvkov (FEA), čo znamená, že preberá veľký, komplexný problém, rozdeľuje ho na malé prvky riešenia na analýzu a potom zhromažďuje údaje do presného riešenia „veľkého obrazu“. Prelom DMA je v tom, že v skutočnosti zvažuje účinky energie cez cievku, ako aj pozíciu cievky/kužeľa v rámci analýzy v časovej oblasti. To nám dáva vysoko presný model skutočného správania reproduktora pri skutočnom výkone, čo tradičné modely Thiele-Small alebo iné merania nízkeho výkonu nedokážu. Pretože DMA sa nespolieha na model v ustálenom stave, je schopný zvážiť posuny v analyzovaných prvkoch obvodu. Tieto modelovacie rutiny sú intenzívne a vyžadujú hodiny na spustenie celého reproduktora.
DMA je schopný analyzovať skutočné účinky kolísavého výkonu a výchylky na magnetický obvod motora, konkrétne dynamické zmeny "pevného" magnetického poľa. To poskytuje intenzívne cenné informácie v porovnaní s tradičným modelovaním, ktoré predpokladá, že „pevné“ pole vytvárané vo vzduchovej medzere magnetom a doskami motora je nemenné. DMA nielenže ukazuje, že toto „pevné“ pole sa mení v reakcii na magnetické pole vytvorené prúdom pretekajúcim cez kmitaciu cievku, ale pomáha našim inžinierom dospieť k motorickým riešeniam, ktoré túto nestabilitu minimalizujú. Analýza tohto správania je rozhodujúca pre pochopenie mechanizmov skreslenia motora reproduktora a vrhá svetlo na aspekty konštrukcie motora, ktoré určujú skutočne lineárne správanie:
Naša schopnosť plne analyzovať tieto aspekty správania motora umožňuje našim konštruktérom prevodníkov vykonať kritické úpravy konštrukcie motorov, ktorých výsledkom sú extrémne lineárne, vysoko stabilné dynamické systémy reproduktorov.
Odmenou je znížené skreslenie, zlepšený prechodový výkon a hviezdna kvalita zvuku.
Zhrnutie:
Dizajn námorných produktov vyžaduje rozsiahle testovanie materiálov na dosiahnutie spoľahlivosti a dlhej životnosti.
Podrobné informácie:
Výroba serióznych námorných produktov si vyžaduje skutočný záväzok voči environmentálnym testom a špecifikácii materiálov. Za týmto účelom spoločnosť JL Audio investovala do ultrafialových testovacích komôr (na simuláciu rokov vystavenia slnku) a komôr so soľnou hmlou (na simuláciu rokov vystavenia prostrediu so slanou vodou). Toto testovanie je rozhodujúce pre stavbu produktov, ktoré budú nielen skvele znieť vo vašej lodi, ale budú tiež znieť skvele po mnoho rokov.
Použité materiály: