Úvod »Lodné vrtule»SOLAS Lodné vrtule » SUZUKI DF 2,5 L Závesný lodný benzínový motor 2,5 HP
Číslo produktu / Názov tovaru: | ||||
---|---|---|---|---|
|
904301 SUZUKI DF 2,5 S Závesný lodný benzínový motor 2,5 HP |
Naša cena 799,00 € (20 276,22 Kč) | ||
|
904302 SUZUKI DF 2,5 L Závesný lodný benzínový motor 2,5 HP |
Naša cena 899,00 € (22 813,92 Kč) |
Závesný lodný benzínový motor SUZUKI DF 2,5 + SPÚŠŤACÍ SERVIS PRI 0 MOTOHODÍN ZADARMO
Len 13 kg vážiaci motor je najľahším z rady 2,5 koňových motorov aký bol doteraz vyrobený. Napriek svojej nízkej váhe je jeho súčasťou napríklad integrovaná palivová nádrž, ukazovateľ stavu paliva či V-N radenie. Štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless od Suzuki sa dá ľahko vytiahnuť, a nepotrebuje žiadnu batériu pričom vždy poskytuje rýchly štart.
Model motora | Typ motora | Výkon HP | Výkon kW | Riadenie | Počet valcov | Obsah cm3 | Noha cm | Hmotnosť Kg |
SUZUKI DF 2,5 L | OHV 2 - V | 2,5 | 1,8 | Ručné | 1 | 68 | 51 | 13 |
Na vode neprekonateľný
Pracuje spoľahlivo a bez porúch. Je neuveriteľne malý. Hodí sa prakticky všade, dá sa uskladniť aj vo veľmi malých priestoroch. Veľká, ľahko uchopiteľná rukoväť na zadnej strane motorového plášťa zaisťuje pohodlnú manipuláciu. A pre správny sklon: so štyrmi rôznymi možnosťami nastavenia sa dá model DF 2,5 dobre prispôsobiť danému člnu a daným pracovným podmienkam. Na palube máte naviac: nastavovacia skrutka na riadenie a "plynový systém", V-N radenie a ukazovateľ stavu paliva. Integrovaná palivová nádrž obsahuje liter pohonných hmôt - tak môžete byť takmer celú hodinu na vode, pretože 4-taktná technológia Suzuki privádza viacej paliva z každej benzínovej nádrže ako porovnateľný dvojtaktný závesný motor. Zaisťuje čistú prevádzku!
Vždy na štarte
Svojou váhou 13 kg sa motor DF 2,5 zaraďuje medzi najľahšie štvortakty, ktoré Suzuki vyrába - je to Vaša výhoda pri transporte! S objemom valcov 68 cm3 dáva OHV motor silu pre vlečné (pomocné) a nafukovacie člny. A je vždy pripravený: štartovacia šnúra so zapaľovaním Pointless od Suzuki, ktorá sa dá ľahko vytiahnuť, nepotrebuje žiadnu batériu a poskytuje rýchly štart.
Porovnanie s konkurečnými výrobcami motorov
Mercury
Hmotnosť len 13 kg, oproti 18 kg. Kompaktný dizajn s lepším výkonom v pomere výkon hmotnosť.
Väčšia nádrž 1 l oproti 0,95 l
Yamaha
Hmotnosť len 13 kg oproti 17 kg. Kompaktný dizajn s lepším výkonom v pomere výkon hmotnosť.
Väčšia nádrž 1 l oproti 0,9 l
CDI vs TCI
Honda
Viac koní 2.5 vs 2.0
chladené vodou vs chladené vzduchom
Vysvetlivky sktatiek u motorov SUZUKI
M - Ručný štart
H - Ručné ovládanie
E - El. štart
W - Ručný a el. štart a diaľkové ovládanie
WH - Ruční a el. start a ruční ovl.
D - Ručné vyklápaanie motora pomocou hydraulického piestu
P - El. vyklápanie motora
T - Elektro-hydraulické ovládanie Trimu a vyklápaie motora
O - Vstrekovanie oleja
S - Doporučená výška zrkadla lode 381 mm
L - Doporučená výška zrkadla lode 508 mm
X - Doporučená výška zrkadla lode 635 mm
XX - Doporučená výška zrkadla lode 762 mm
EFI - Elektronické vstrekovanie paliva
P - El. vyklápanie motora
Z - protibežná rotácia lodného šrôbu (točí sa doľava)
HPDI - Vysokotlakové priame vstrekovanie paliva