NajNakup.sk - Objavte najlepšie ceny na slovenskom internete.

TOPlist

 

Podporuje mojeID


Zmena fakturačných údajov na už vystavenej faktúre

Vážený zákazníci,

Oznamujeme Vám že od 1.12.2017 sme zaviedli poplatok za úpravu fakturačných údajov na už vystavenej faktúre. Keďže sa stáva čoraz častejšie že zákazníci žiadajú upraviť faktúračné údaje na už vystavenej faktúre po nákupe aj niekoľko dní či mesiacoch musíme pristúpiť k tomuto nepopulárnemu kroku.

Prečo si účtujeme administratívmy poplatok ?

Dopravné náklady na preposielanie dokladov medzi našou predajňou a našim účtovným oddelením. Poplatok za preúčtovaie a zmeny v účtovníctve nie sú zadarmo. Využívame externú účtovnú firmu, kde za každú úpravu a zmenu v účtovníctve aj my platíme poplatky. Takže ak sa menia údaje už vo vystavenej faktúre tak sa tomu venuje náš pracovník ktorý prijal požiadavku, prebieha trojnásobná komunikácia medzi pracovníkom a konateľom našej spoločnosti a účtovnu spoločnosťou, následne je potrebné obojsmerne prepravovať účtovné doklady medzi našou predajňou a účtovnou spoločnosťou. Potom nasleduje dahľadanie v archíve a nakoniec samotná úprava účtovníctva.

Aký je poplatok ?

Cena za zmenu fakturačných údajov na už vystavenej faktúre je: 10 € bez DPH + 2 € DPH = 12 € s DPH. Objednať môžete »tu«

Kedy je možné faktúru upraviť zadarmo ?

Samozrejme chápeme ža zmena údajov môže byť potrebná keď nastane napríklad preklep alebo sa stala chyba pri vypisovaní objednávky. Takže ak je chyba len v preklepe alebo pri písaní sa ste sa pomýlili, tak z našej strany nebude žiaden poplatok účtovaný. Ak ste vypísali objednávku a následne ste si všimli že ste to chceli objednať napríklad na firmu a nie na fizyckú osobu tak do nasledujúceho dňa môzete zmeniť faktúračné údaje bez poplatku. Ak tovar ešte nebol odoslaný tak tiež je možné zmeniť údaje bez poplatku. Zároveň však musí byť originálna faktúra, ak bola už odovzdaná alebo odoslaná s našou pečiatkou a podpisom, teda nie len kópia, doručená do našej predajni, predíde sa tým k dvojnásobnému zaúčtovaniu faktúry.

Kedy je možné faktúru upraviť za poplatok ?

Ak bol tovar už odoslaný a nebol ešte koniec mesiaca v ktorom bol tovar odoslaný, napríklad tovar sme odoslali 3 januára a 26 januára ste zistili že je potrebné zmeniť faktúračné údaje. Zároveň však musí byť originálna faktúra, ak bola už odovzdaná alebo odoslaná s našou pečiatkou a podpisom, teda nie len kópia, doručená do našej predajni, predíde sa tým k dvojnásobnému zaúčtovaniu faktúry. Zmeny su možné až po úhrade administratívneho poplatku.

Kedy nie je možné faktúru upraviť ?

Ak bol tovar odoslaný v jednom mesiaci a potrebu zmeniť údaje ste požiadali až v nasledujúcom kalendárnom mesiaci. Taktiež nie je možné zmeniť faktúračné údaje z firmy na fizyckú osobu. Taktiež si vyhradzujeme právo podľa vlastného uváženia faktúračné údaje nezmeniť. Ak boli zmeny odsúhlasené ale nebol uhradený administratívny poplatok.

 

MDM4MTUwMT