E-shop
Úvod »Motory a príslušenstvo»Závesné motory»Motory YAMAHA » YAMAHA F300 ZÁVESNÝ LODNÝ MOTOR
ZÁVESNÝ LODNÝ MOTOR YAMAHA F 300
Vrtuľa nie je súčsťou motora.
Nové lodné motory F225, 250 a 300 ponúkajú vrchol najnovšej generácie Yamaha morskej technológie. Určené sú pre náročné prostredie na mori. Tieto výkonné V6 motory sú vyrobené pre vodné športy a dobrodružstvo na mori.
Pre svoj ??výkon, maximálnu úsporu paliva a ľahké štartovanie, sú pokročilé 24-ventilový DOHC motory s EFI (elektronické vstrekovanie paliva), s VCT (variabilné časovanie vačiek) as Yamaha "drive-by-wire" elektronickým plynom prináša asi najpríjemnejšie a najpresnejšie ovládanie aké ste niekedy zažili.Kombinácia moderných technológií, krásne kompaktný a zaoblená konštrukcia hovorí samo za seba.
Kat. číslo | Model motora | Výkon HP | Výkon kW | Obsah cm3 | Počet ventilov | Noha cm | Kg | Štart | Riadenie | Zdvih |
904275 | YAMAHA F 300 B ETX | 300 | 220,7 | 4169 | 6 | 63,5 | 260 | Elekt. | Diaľk. | ETK |
904276 | YAMAHA FL 300 B ETX | 300 | 220,7 | 4169 | 6 | 63,5 | 260 | Elekt. | Diaľk. | ETK |
904277 | YAMAHA F 300 B ETU | 300 | 220,7 | 4169 | 6 | 76,2 | 268 | Elekt. | Diaľk. | ETK |
904278 | YAMAHA FL 300 B ETU | 300 | 220,7 | 4169 | 6 | 76,2 | 268 | Elekt. | Diaľk. | ETK |
Vysvetlivky skratek u motorov YAMAHA:
M- ručný štart
H- ručné ovládanie
E - elek. štart
W- ruč. a el. start a dialkové ovládanie
WH - ručný a el. štart a ručné ovládanie
D - ručné vyklapanie motora
P – el. vyklápanie motora
T- elekt. vyklápanie a naklápaniemotora
O- vstrekovanie oleja
S- dopor. výška zrkadla lodi 381mm
L- dopor. výška zrkadla lodi 508mm
X- dopor. výška zrkadla lodi 635mm
EFI - elektron. vstrekovanie paliva
HPDI – vysokotlakové priame vstrekovanie motora
Telekom: +421 903 16 7777 +421 903 777 609 Orange: +421 905 560 257 Pevná linka: +421 2 5477 7770 E-mail: info@yachtshop.sk Web: www.yachtshop.sk |
Nájdete nás aj na: Tovar.sk - porovnanie cien ![]() |
Tento web používa súbory cookies. Prehliadaním webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií. |